RS Components wprowadza kolejne udoskonalenia w swoim sklepie internetowym, umożliwiając klientom proste i szybkie zakupy

    Ulepszenia w zakresie zarządzania koszykiem i kontem ułatwiają i usprawniają składanie zamówień w RS
    RS Components (RS), marka handlowa Electrocomponents plc (LSE:ECM), czołowego na świecie dystrybutora produktów z zakresu elektroniki, automatyki i utrzymania ruchu, wprowadziła wiele istotnych usprawnień w swoim sklepie internetowym, aby ułatwić i przyspieszyć proces składania zamówień. Te ulepszenia w zakresie zarządzania koszykiem i kontem są rezultatem czterech miesięcy szczegółowych badań poziomu satysfakcji klienta i pozwolą klientom znacznie zaoszczędzić czas i pieniądze.
    Nowy układ konta stał się bardziej przejrzysty i funkcjonalny. Teraz klienci mają dostęp do historii zamówień do 13 miesięcy wstecz, zarówno zamówień internetowych, telefonicznych, jak i tych złożonych za pośrednictwem faksu. Dzięki kompleksowemu podsumowaniu konta istnieje możliwość śledzenia przesyłki, składania powtórnych zamówień z historii, jak również przesyłania dalej zamówień i zamawiania kopii faktur.
    Zmieniony został także układ graficzny strony, dzięki czemu użytkownik może jeszcze szybciej skorzystać z pomocy FAQ oraz zmienić swoje dane kontaktowe. Ponadto w nowym koszyku wyszczególnione są koszt zamówionych produktów, koszty przesyłki, podatek VAT oraz całkowita suma zamówienia. Nowa odsłona strony daje także możliwość logowania dla istaniejących klientów, jak również dla gości, ułatwiając nowym klientom zlożenienie zamówienia po raz pierwszy.
    Keith Reville, Global Marketing Director w Electrocomponents, zaznacza – Choć nasza strona internetowa przeznaczona jest dla klientów B2B, jest jedną z najlepszych pod kątem funkcjonalności. Ulepszenia koszyka oraz zarządzania zamówieniami pozwalają nam prześcignąć konkurencję oraz udostępnić naszym klientom najwygodniejszy i najszybszy w branży proces składania zamówień. To kolejny dowód na to, że słuchamy naszych klientów, a wprowadzone przez nas zmiany spełniają ich potrzeby, pozwalając zaoszczędzić cenny czas.  Ulepszenia strony internetowej RS będą w dalszym ciągu kontynuowane w ramach firmowej strategii eCommerce.