Dla klientów, którzy w 2011 roku dokonywali zakupów w firmie ASTOR, na start systemu Bonów Premiowych firma przygotowała specjalny prezent w postaci startowego zasilenia Bonami indywidualnego konta firmy. Zasady tego naliczenia opisane są w regulaminie Pomocy Technicznej ASTOR .
Jednocześnie, firmy, które posiadają aktywne karty, obowiązującego do końca 2011 roku Systemu Wsparcia Technicznego ASTOR SWT, otrzymają pakiet bezpłatnych usług pomocy technicznej pod nazwą: Kontrakt Migracyjny. Więcej informacji na ten temat znajduje się w regulaminie.
Nowy system Pomocy Technicznej ASTOR wprowadza dwa dodatkowe kanały kontaktu z inżynierami pomocy technicznej: ogólnopolską linię kontaktową – 12 424 00 88 oraz serwis internetowy Platforma Internetowa ASTOR – platforma.astor.com.pl, gdzie dostępny jest aktualny stan Bonów Premiowych, w ramach Indywidualnego konta firmy.
System Pomocy Technicznej ASTOR został uruchomiony w styczniu 2012 roku i zakłada wsparcie techniczne i usługi serwisowe świadczone od momentu dokonania zakupu bezpośrednio w firmie ASTOR lub w firmie integratorskiej. Dzięki niemu, klienci otrzymują bezpłatny, 24 godzinny dostęp do serwisu online Platforma Internetowa ASTOR oraz pakiet bezpłatnych usług pomocy technicznej. Nowy system ewolucyjnie zastąpił funkcjonujący do końca 2011 roku System Wsparcia Technicznego ASTOR SWT.
Reguły funkcjonowania nowego systemu Pomocy Technicznej ASTOR opisane zostały w szczegółach w Regulaminie Pomocy Technicznej ASTOR, dostępnym na stronie www.astor.com.pl/pomoc-techniczna lub w dowolnym biurze firmy ASTOR.