RS Components obchodzi drugą rocznicę działalności na polskim rynku

    Dwa lata temu firma RS Components rozpoczęła działalność w Europie Wschodniej. Błyskawiczny wzrost liczby zadowolonych klientów przyczynił się do bardzo dobrych wyników sprzedaży w Polsce, Czechach i na Węgrzech.

    Podobnie jak pierwszy rok działalności, również kolejny okazał się sukcesem dla RS Components. Ponad 11 000 aktywnych klientów ma dostęp do gamy 550 000 najnowocześniejszych produktów i wiodących producentów – z opcją dostawy już następnego dnia. Średnia wartość zamówienia (AOV) wynosi podobnie jak na innych rynkach około ? 200. Jest to bardzo dobry wynik dla rynku, na którym RS działalność rozpoczęła niedawno i stanowi to dowód na to, że RS spełnia potrzeby klientów w Europie Wschodniej.

    Polscy klienci w szczególności cenią sobie dostępność magazynową produktów z zakresu elektroniki i automatyki na stronie internetowej RS oraz doskonałe zaopatrzenie. W ten sposób RS umożliwia klientom zamówienie produktów online i otrzymanie ich nawet już następnego dnia. Dystrybutor wspiera potrzeby klienta w zakresie zamówień mniejszych ilości produktów, jak również w zakresie ilości do produkcji poniżej standardowych zamówień producentów. W ramach sprzedaży produktów elektronicznych odnotowano proporcjonalnie lepsze rezultaty niż na większości rynków RS – ponad 50% całkowitych wyników sprzedaży.  Dodatkowo RS udostępnia zasoby internetowe jak narzędzie Designspark PCB, które umożliwia inżynierom uproszczenie i przyspieszenie procesu projektowania.

    Oferta firmy jest wyjątkowa dzięki znakomitemu poziomowi usług oraz dostępowi do najszerszej gamy produktów w Europie. Firma RS jest jednym z wiodących na świecie dystrybutorów dla firm małego i średniego zapotrzebowania w zakresie elektroniki i automatyki. Od stycznia 2011 roku strona internetowa RS www.rspoland.com funkcjonuje w Polsce, w Czechach i na Węgrzech w lokalnej walucie i lokalnym języku. Strona oferuje pełną gamę produktów z zakresu elektroniki i utrzymania ruchu, z wysyłką w dniu otrzymania zamówienia. Wszystkie zamówienia są przetwarzane i wysyłane z magazynu firmy w Bad Hersfeld, w Niemczech, a dodatkowe wsparcie oferuje europejska sieć centrów dystrybucji. Regionalny, wielokanałowy zespół ds. marketingu wspiera działalność handlową, gwarantując tę samą wysoką jakość usług, które RS oferuje na już sprawdzonych rynkach w całej Europie.

    "Bardzo się cieszę z postępu naszej pracy w ostatnich dwóch latach. Ten debiut na nowym rynku pozostaje nadal najbardziej skutecznym w historii RS i pokazuje, że spełniamy potrzeby naszych klientów. Chcę podziękować całemu zespołowi, którego nieustanne zaangażowanie i wsparcie umożliwiło ten sukces. Dzięki wysokim wynikom i usługom o znakomitej jakości będziemy nadal intensywnie się rozwijać w tym regionie" – komentuje Zeb Shahin, szef sprzedaży RS na Europę Wschodnią.