Mitsubishi Electric oferuje najwyższy komfort użytkowania – 3 lata gwarancji

    Mitsubishi Electric Europe informuje, że produkowane przez Firmę sterowniki oraz panele operatorskie HMI będą teraz w standardzie objęte rozszerzoną 3-letnią gwarancją, która zapewni użytkownikom spokojne i komfortowe korzystanie z produktów. Gwarancja dotyczy sterowników Alpha, FX, System Q oraz iQ Platform, a także serii paneli operatorskich GOT – przy zakupie od autoryzowanych dystrybutorów na rynku europejskim.
     
    Gwarancja nie wiąże się z dodatkowymi kosztami i jest ona potwierdzeniem wysokiej jakości i niezawodność produktów Mitsubishi Electric. Jest to uzupełnienie koncepcji firmowego znaku jakości MEQ (Mitsubishi Electric Quality). MEQ oznacza najwyższą doskonałość produktów, stworzonych na potrzeby rozwiązywania najtrudniejszych wyzwań w nowoczesnych zastosowaniach.
     
    Manager ds. Komunikacji Marketingowej Mitsubishi Electric, John Browett, powiedział: „Jakość i niezawodność od dawna cechują produkty Firmy dla automatyki przemysłowej. Liczba sterowników (w tym PLC), które od 10 – 15 lat lub dłużej niezawodnie sprawdzają się w zastosowaniach polowych świadczy o konstrukcji, efektywności i jakości wykonania. Ale klienci nie muszą wierzyć nam na słowo… Dlatego wprowadziliśmy 3-letnią gwarancję.”
    Kluczem do tej naturalnej niezawodności jest fakt, że wszystkie technologie i produkty Mitsubishi Electric są opracowywane i wytwarzane w Firmie, co umożliwia pełny nadzór nad jakością i eliminację ograniczeń, jakie zwykle wiążą się z wykorzystywaniem rozwiązań zewnętrznych. Znikają również niemal wszystkie obawy odnośnie stabilności zaopatrzenia, stałej dostępności produktu, ciągłego wsparcia i dostępu do części zamiennych – co też jest związane z pominięciem strony trzeciej w łańcuchu dostaw.
    Aby uzyskać przedłużoną gwarancję, wystarczy zarejestrować nowo zakupione produkty w witrynie internetowej Mitsubishi Electric. Specjalnie utworzony URL www.meq3yearwarranty.com ułatwia odnalezienie odpowiedniego miejsca w Internecie. Rejestracja daje również dostęp do części MyMitsubishi w witrynie, która zawiera ponad 27 000 odpowiedzi na często zadawane pytania (FAQ), 11 000 dokumentów dotyczących produktów i zastosowań oraz kompleksową bibliotekę narzędzi do konfiguracji, dane CAD i wiele innych informacji – dostępnych w 19 językach. Ponadto, witryna pozwala klientom uzyskać wiadomości na temat gwarancji dla ich produktów poprzez dostępne do pobrania tabele danych rejestracyjnych.
    Oferta gwarancyjna Mitsubishi Electric jest opatrzona przyciągającym wzrok logo – opartym na standardowym znaku MEQ. „Logo odzwierciedla naszą gwarancję pełnego spokoju i komfortu użytkowania” – powiedział John Browett. „Zajmując się produkcją, stajemy w obliczu podobnych wyzwań, jak nasi klienci, dlatego doskonale rozumiemy, jak istotna jest niezawodność i wiemy, że jakość oraz efektywność nie mogą być tylko słowami. Nowa gwarancja to także konkretny przejaw wpływu, jaki koncepcja  e-F@ctory wywiera na nasze zakłady produkcyjne. Powstała ona na bazie naszej własnej wiedzy technicznej i doświadczenia globalnego producenta, aby ułatwić zmaganie się z takimi samymi problemami, jakie napotykają nasi klienci i pomóc uzyskać wymierne korzyści w rzeczywistych zastosowaniach. Jako producent, mamy absolutne zaufanie do naszych produktów, pochodzących z własnych linii produkcyjnych, a 3-letnia gwarancja na sterowniki oraz panele operatorskie HMI jest na to dowodem.”
    Dalsze informacje w witrynach internetowych: www.mitsubishi-automation.plwww.meq3yearwarranty.com