UNITRONIC? TRAIN

Przewody magistralowe – MVB i WTB – sieciowane radiacyjnie do wysokich wymagań w zastosowaniach kolejowych

Korzyści:

  • Dobra odporność chemiczna
  • Odporny na działanie czynników mechanicznych w trudnych warunkach otoczenia
  • Rozszerzony zakres temperatury
  • Zmniejszone rozprzestrzenianie płomieni zwiększa stopień ochrony przed obrażeniami ciała i uszkodzeniami mienia w przypadku pożaru
  • Zoptymalizowana budowa pod kątem EMC

Zakres zastosowania:

  • Systemy komunikacji: przewodowa magistrala pociągu (WTB, wire train bus) i wielofunkcyjna magistrala pojazdun(MVB, multifunction vehicle bus) tworzą tzw. sieć łączności pociągu TCN (train communication network)
  • Przewody magistrali UNITRONIC? TRAIN zaprojektowano do użytku w sieci łączności pociągu:
  1. TCN zgodnie z normą IEC 61375
  2. MVB zgodnie z normą IEC 61375-3-1
  3. WTB zgodnie z normą IEC 61375-2-1
  • Do zastosowania w pojazdach kolejowych i autobusach, do instalacji i zastosowań nieruchomych z możliwością wystąpienia ograniczonego ruchu
  • Możliwość stosowania również w zaolejonych środowiskach i obszarach ze zwiększoną temperaturą otoczenia

Cechy produktu:

Właściwości przeciwpożarowe zgodnie z EN/IEC:

  • bezhalogenowe zgodnie z EN 60754-1
  • brak gazów korozyjnych zgodnie z EN 60754-2
  • brak fluoru zgodnie z EN 60684-2
  • brak gazów toksycznych zgodnie z EN 50305
  • niska gęstość dymu zgodnie z EN 61034-2
  • niepodtrzymujący płomieni zgodnie z EN 60332-1-2
  • brak rozprzestrzeniania się płomienia zgodnie z EN 60332-3-25

Właściwości przeciwpożarowe zgodnie z NF:

  • toksyczność gazów zgodnie z NF X 70-100
  • niska gęstość dymu zgodnie z NF X 10-702brak rozprzestrzenianie się płomienia zgodnie z NF C 32-070, Kat. C1 i C2

Właściwości chemiczne:

  • olejoodporny zgodnie z normą EN 50264-1
  • odporny na działanie paliw zgodnie z normą EN 50264-1
  • kwasoodporny zgodnie z normą EN 50264-1
  • odporny na działanie zasad zgodnie z normą EN 50264-1
  • odporny na działanie ozonu zgodnie z normą EN 50264-3-2