Przewody magistralowe – MVB i WTB – sieciowane radiacyjnie do wysokich wymagań w zastosowaniach kolejowych
Korzyści:
- Dobra odporność chemiczna
- Odporny na działanie czynników mechanicznych w trudnych warunkach otoczenia
- Rozszerzony zakres temperatury
- Zmniejszone rozprzestrzenianie płomieni zwiększa stopień ochrony przed obrażeniami ciała i uszkodzeniami mienia w przypadku pożaru
- Zoptymalizowana budowa pod kątem EMC
Zakres zastosowania:
- Systemy komunikacji: przewodowa magistrala pociągu (WTB, wire train bus) i wielofunkcyjna magistrala pojazdun(MVB, multifunction vehicle bus) tworzą tzw. sieć łączności pociągu TCN (train communication network)
- Przewody magistrali UNITRONIC? TRAIN zaprojektowano do użytku w sieci łączności pociągu:
- TCN zgodnie z normą IEC 61375
- MVB zgodnie z normą IEC 61375-3-1
- WTB zgodnie z normą IEC 61375-2-1
- Do zastosowania w pojazdach kolejowych i autobusach, do instalacji i zastosowań nieruchomych z możliwością wystąpienia ograniczonego ruchu
- Możliwość stosowania również w zaolejonych środowiskach i obszarach ze zwiększoną temperaturą otoczenia
Cechy produktu:
Właściwości przeciwpożarowe zgodnie z EN/IEC:
- bezhalogenowe zgodnie z EN 60754-1
- brak gazów korozyjnych zgodnie z EN 60754-2
- brak fluoru zgodnie z EN 60684-2
- brak gazów toksycznych zgodnie z EN 50305
- niska gęstość dymu zgodnie z EN 61034-2
- niepodtrzymujący płomieni zgodnie z EN 60332-1-2
- brak rozprzestrzeniania się płomienia zgodnie z EN 60332-3-25
Właściwości przeciwpożarowe zgodnie z NF:
- toksyczność gazów zgodnie z NF X 70-100
- niska gęstość dymu zgodnie z NF X 10-702brak rozprzestrzenianie się płomienia zgodnie z NF C 32-070, Kat. C1 i C2
Właściwości chemiczne:
- olejoodporny zgodnie z normą EN 50264-1
- odporny na działanie paliw zgodnie z normą EN 50264-1
- kwasoodporny zgodnie z normą EN 50264-1
- odporny na działanie zasad zgodnie z normą EN 50264-1
- odporny na działanie ozonu zgodnie z normą EN 50264-3-2