Phoenix Contact postanowił wykorzystać moment światowego spowolnienia gospodarczego do usprawnienia swoich wewnętrznych procesów biznesowych z wykorzystaniem systemu SAP.
We wdrożeniu korporacyjnego rozwiązania SAP Phoenix Contact wesprze itelligence. Rozpoczęta w marcu pierwsza faza projektu obejmie obszary zarządzania kapitałem ludzkim, finansów oraz controllingu i potrwa do stycznia 2010.
W pierwszej fazie projekt wdrożeniowy obejmie finanse (SAP FI), controlling (SAP CO), a także rozbudowane obszary zarządzania kapitałem ludzkim (SAP HCM), takie jak zarządzanie organizacją, administrację kadrami, rozliczanie listy płac, obsługę podróży służbowych oraz zarządzanie czasem pracy zawierające ocenę czasu pracy. itelligence wdroży w Phoenix Contact SAP HCM oraz wesprze merytorycznie niemiecki zespół konsultantów klienta w polskim wdrożeniu SAP FI.
Wdrożenie w polskiej spółce jest pierwszym z roll-outów rozwiązania SAP w zagranicznych oddziałach Phoenix Contact. Celem wdrożenia jest wzrost efektywności firmy dzięki ujednoliceniu procesów biznesowych w ramach całej grupy Phoenix Contact na świecie.
Roll-out rozwiązania korporacyjnego do Polski jest pierwszym z serii wdrożeń SAP w zagranicznych oddziałach Phoenix Contact. Po jego zakończeniu w Polsce rozpocznie się projekt wdrożenia w obszarach produkcji i logistyki, a w innych krajach roll-outy rozwiązań SAP HCM, SAP FI oraz SAP CO. O wyborze partnerów wdrożeniowych do kolejnych faz projektu, Phoenix Contact zadecyduje po zakończeniu pierwszej.