Laureaci StandOUT. Hannover Messe 2017

    Niezwykle ważne dla firmy działającej globalnie i prezentującej się na prestiżowych, międzynarodowych targach jest świadome komunikowanie kompetencji i wyróżnianie się poprzez swoje mocne strony. Portal Exspace.pl wspiera polskich wystawców organizując StandOUT. – konkurs na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej, którego celem jest promocja marek i oferty produktowej polskich firm, których prezentacje wyróżniają się na największych imprezach wystawienniczych w Europie i w Polsce.
    19 maja poznaliśmy Laureatów 44. Edycji StandOUT. Hannover Messe 2017– największej i najważniejszej na świecie imprezy przemysłowej, która odbyła się w dniach 24-28 kwietnia br. Stoiska 48 polskich firm, które eksperci z branży wystawienniczej współpracujący z portalem Exspace.pl zaprosili do udziału w StandOUT. Hannover Messe 2017 odwiedziło 2680 osób. Dzięki StandOUT. udział w targach to nie jednorazowe odwiedziny stoiska. To możliwość powracania do wizerunku marki i oferty produktowej wielokrotnie.

    Najładniejszymi polskimi stoiskami targów Hannover Messe 2017 głosami użytkowników portalu Exspace.pl zostały wybrane stoiska firm:
    I. Miejsce – firma HYDRO
    II. Miejsce – firma Relpol
    III. Miejsce – firma F&F Filipowski

    Prestiżowe Wyróżnienia Honorowe przyznawane przez Kapitułę Konkursu pod przewodnictwem arch. Urszuli Kałużnej, redaktor naczelnej portalu Exspace.pl otrzymały firmy:
    – UNIDEZ
    – ELKO-BIS
    – ZZN LiuGong Dressta Machinery
    – ZPUE SA
    – Protektel
    – AQ Group
    – ZAMEL
    – ZEG-ENERGETYKA
    – ZPH DOKTORVOLT I ELEKTRO-PLAST
    Laureatom gratulujemy! I już dzisiaj z niecierpliwością czekamy na kolejne spotkanie z Państwem w Hannoverze!

    Stoiska Laureatów StandOUT. Hannover Messe 2017 to dobra synergia pomiędzy architekturą i produktem. Zrównoważone zestawienie elementów sprawia, żeprezentacje marek wyróżnionych polskich firm są spójne zarówno jeżeli chodzi o komunikowanie najważniejszych wartości firmy jak i prezentacje produktu. Zapraszają klientów oferując inspirujące miejsce dla rozmów i spotkań.

    StandOUT. realizowany jest przez portal Exspace.pl od roku 2012. Fakt, że konkurs odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. W czterdziestu trzech edycjach StandOUT. oddano ponad 105.000 głosów.
    Źródło: xspace