Rok po uruchomieniu pod Wawelem Cisco Global Support Center – centrum usług wsparcia technicznego i biznesowego – firma rusza dzisiaj z drugim biurem.
Centrum wsparcia w Krakowie wprowadziło firmę w globalne struktury Cisco. Pracownicy świadczą usługi zarówno klientom wewnętrznym, jak i zewnętrznym, w tym takim działom firmy, jak Cisco Services i dział finansowy, a także wspierają działalność operacyjną firmy. Biuro obsługuje Europę, Bliski Wschód, Afrykę i Rosję.
Centrum jest wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązania do współpracy i komunikacji, takie jak Cisco TelePresence. Umożliwią wirtualną komunikację twarzą w twarz z innymi pracownikami za pośrednictwem sieci urządzeń Cisco TelePresence Suite zainstalowanych w ponad 270 głównych miastach w 70 krajach. W wirtualnych konferencjach mogą także brać udział klienci i partnerzy firmy Cisco.
Rok temu pierwsze biuro zaczynało z 80 pracownikami, teraz zatrudnieni przekracza 200 osób. Kolejne biuro oznacza nowe miejsca pracy.
– Sukces centrum wynika z wysokiej jakości usług w Polsce. Wbrew stereotypom, mamy świetnie wykształconych studentów i absolwentów kierunków technicznych i ekonomicznych, to między innymi zauważono w Cisco – mówi Dariusz Fabiszewski, dyrektor generalny Cisco Systems Poland. – Dodatkowo Polska to doskonała lokalizacja dla usług biznesowych; tu prowadzą i otwierają swoje centra największe firmy na świecie.
Dziś, po roku, Cisco otwiera drugie biuro Cisco Global Support Center w Krakowie.