BCS Polska wdrożyła system zarządzania magazynem w Oriflame Polska

    Spółka BCS Polska zrealizowała dla Oriflame Poland projekt polegający na wdrożeniu sieci radiowej oraz systemu do zarządzania magazynem bcsTiger w warszawskim oddziale Oriflame. BCS Polska to czołowy polski integrator mobilnych rozwiązań IT opartych na technologii komunikacji bezprzewodowej i automatycznej identyfikacji danych.
    Oriflame jest międzynarodową firmą kosmetyczną prowadzącą sprzedaż bezpośrednią. Spółka powstała w Szwecji w 1967 r. Obecnie działa w 61 krajach i prowadzi sprzedaż kosmetyków wyłącznie poprzez konsultantów. W Polsce spółka rozpoczęła działalność w kwietniu 1991 r. Firma ma ponad 200 placówek (oddziały, filie oraz biura regionalne) na terenie całego kraju.
    – Stale zwiększająca się produkcja oraz zainteresowanie naszymi kosmetykami wymogły na nas potrzebę usprawnienia procesów magazynowych. W celu przeprowadzenia koniecznych zmian zatrudniliśmy doświadczoną firmę BCS Polska, z którą współpracujemy już od kilku lat – stwierdziła Żaneta Gajek PR & Marketing Manager z Oriflame Polska.
    Projekt polegał na modernizacji infrastruktury IT poprzez instalację sieci bezprzewodowej typu AP5131 oraz terminali mobilnych Motorola, drukarek etykiet Zebra, a także skanerów kodów kreskowych. Do obsługi tych urządzeń zainstalowano autorskie oprogramowanie spółki BCS Polska – bcsTiger. System ten pozwala w pełni kontrolować towar w magazynie, co prowadzi do usprawnienia pracy magazynierów, skrócenia czasu operacji magazynowych, poprawienia ich jakości oraz zoptymalizowania zarządzania przestrzenią magazynową.
    – Oriflame jest kolejną dużą spółką produkcyjno-handlową, w której wdrożyliśmy system bcsTiger. Wierzymy, że współpraca z nami pozwoli tej firmie znacznie usprawnić procesy zachodzące w magazynach, a co za tym idzie, zwiększyć satysfakcję swoich klientów – powiedział Artur Puciłowski, Account Manager Sektor MFG z BCS Polska.
    Oriflame planuje już wdrożenie systemu bcsTiger w oddziale w Katowicach. www.bcspolska.pl