Datalogic Mobile uruchomiło nową odsłonę strony internetowej www.mobile.datalogic.com. Nowy serwis zawiera bardziej przejrzyste opisy rozwiązań i usług oferowanych przez Datalogic Mobile. Strona jest prostsza w nawigacji dzięki lepiej zaprojektowanej szacie graficznej.
Zawartość witryny koncentruje się na rozwiązaniach oferowanych przez firmę, dzięki czemu użytkownicy mogą znaleźć odpowiednie rozwiązanie do aplikacji wykorzystywanych w magazynach, w systemach wspierania pracy w terenie i w sprzedaży detalicznej w oparciu o poszczególne regiony działań firmy.
?Poprzez zastosowanie interaktywnych i dynamicznych narzędzi chcemy dotrzeć do naszego Użytkownika Końcowego, dostarczając mu konkretnych informacji o naszych wspólnych działaniach zmierzających do rozwoju jego potencjału? ? mówi Francesco Montanari, Wiceprezes i Dyrektor Generalny Datalogic Mobile.
Strona obecnie dostępna jest w języku włoskim i angielskim, w ciągu najbliższych tygodni będzie dostępna we francuskiej, niemieckiej, hiszpańskiej, szwedzkiej i holenderskiej wersji językowej, a na początku przyszłego roku również w języku chińskim i innych wersjach językowych m.in. polskim.
?Strona to bardzo ważne dla nas narzędzie do nowoczesnego sposobu komunikacji z naszymi klientami i partnerami? ? podsumowuje Tomasz Szymański, dyrektor ds. kluczowych klientów.