CRM w przemyśle

    Firma update software AG, austriacki producent rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami (CRM ? Customer Relationship Management), stworzyła centrum kompetencyjne ?Industry Solutions International" (ISI). Zadaniem ISI jest wsparcie klientów z sektora przemysłowego, w szczególności branżę produkcyjną, budowlaną oraz nowoczesnych technologii.
    Nowe centrum kompetencyjne update to połączenie usług doradztwa, wdrożenia, obsługi oraz serwisu branżowego rozwiązania CRM update.seven. Jednoczenie ISI odgrywa znaczącą rolę w procesie planowania rozwoju produktu oraz w zakresie zarządzania i działań marketingowych update. Specjaliści CRM będą wspierać ponad 300 klientów z branży, w tym znane firmy z sektora budowlanego jak Danfoss, Hansgrohe, Knauf Insulation, Lafarge, Rockwool, Saint-Gobain Isover i Legrand, jak również renomowanych producentów: Demag Cranes & Components, Kuhnke Automation, Liebherr, Reis Robotics czy Trumpf.
    Standardowa wersja rozwiązania CRM dla przemysłu zawiera wiele specyficznych procesów, takich jak ofertowanie w branży produkcyjnej, czy zarządzanie projektami w budownictwie. Redukuje to znacząco potrzebę wprowadzania indywidualnych kastomizacji systemu. W ten sposób klienci będą krócej wdrażać projekty CRM oraz szybciej osiągać zwrot z inwestycji (ROI).
    Tworząc ISI, update kontynuuje realizację strategii koncentracji na wybranych branżach i ich porzebach CRM. Centrum kompetencyjne update  "Life Science International" (LSI) wspiera już branże medyczną i farmaceutyczną, natomiast "Financial Services International" (FSI) obsługuje sektor finansowy.
    update software AG powstała w Wiedniu w 1988 roku. Zatrudnia prawie 300 pracowników. W 2007 r. zanotowała przychody na poziomie 32,5 mln euro. Z produktów update korzysta obecnie ponad 150 000 użytkowników w ponad 1300 firmach na świecie. W Polsce oddziałem update software AG jest firma update CRM z siedzibą w Warszawie.