9 marca 2011 podczas konferencji prasowej w Hotelu InterContinental w Warszawie odbyła się oficjalna premiera nowego loga firmy ASTOR.
Zmiana loga jestelementem nowej strategii komunikacji firmy i przygotowaniem na kolejne lata dynamicznego rozwoju. Firma ASTOR nieustannie poszerza swoją ofertę produktów i usług z zakresu automatyzacji, robotyzacji i informatyzacji przemysłu, a nowa strategia ma m.in. uporządkować wiedzę klientów i partnerów na temat oferty firmy.
Promocja marki ASTOR prowadzona będzie pod hasłem "Moc technologii", oddającym istotę działalności firmy ASTOR jako spółki technologicznej, której głównym celem jest dostarczanie nowoczesnych technologii, w taki sposób, aby zapewniały one przewagę konkurencyjną klientom firmy.
W ramach opracowanej księgi identyfikacji wizualnej oprócz loga firmy opracowane zostały także znaki dla submarek usług szkoleniowych (Akademia ASTOR) oraz usług doradczych (ASTOR Consulting).
Zmiany będą wprowadzane stopniowo we wszystkich materiałach firmy i na stronach www.