ASTOR wśród najlepiej zinformatyzowanych firm 2011 roku

    Ogłoszono wyniki XI Konkursu „Raport Businessman.pl TELEINFO” na najlepiej zinformatyzowane firmy i instytucje w 2011 roku. ASTOR zdobył w nim wyróżnienie
    w kategorii MSP. Kapituła konkursu doceniła projekty informatyczne zrealizowane przez firmę w ciągu ostatnich 2 lat. ASTOR jako dostawca globalnych
    rozwiązań w dziedzinie automatyzacji i robotyzacji produkcji, w swoją strategię wpisuje podnoszenie poziomu wiedzy technicznej i rozwój nowoczesnych technologii we własnej organizacji.

    Nieprzerwanie, od 25 lat ASTOR poprawia infrastrukturę i systemy informatyczne, bez których trudno wyobrazić sobie codzienną pracę blisko 100 zatrudnionych lub współpracujących z firmą osób. Wśród autorskich rozwiązań laureata konkursu znalazły się między innymi Profesal ERP United, Platforma Internetowa ASTOR czy Mobilny pracownik. Każdy z pracowników firmy używając tych systemów informatycznych uzyskuje większą efektywność, co w sposób bezpośredni przekłada się na przewagę konkurencyjną firmy ASTOR na rynku. „Zdobycie wyróżnienia zawsze działa niezwykle budująco, stanowi dobre podsumowanie naszych działań i podkreśla siłę informatyczną naszej firmy” – z satysfakcją mówi Marek Zamojski, Kierownik Działu IT w firmie ASTOR.

    Celem Konkursu organizowanego po raz XI w historii przez redakcję "Raport Businessman.pl TELEINFO" jest wyłonienie najlepiej zinformatyzowanych przedsiębiorstw oraz instytucji w 14 kategoriach. W Konkursie mogą wziąć udział firmy i instytucje, które mogą pochwalić się przeprowadzeniem znaczących projektów informatycznych w latach 2010-11.

    W tym okresie firma ASTOR wdrożyła między innymi wspomniany już Profesal ERP United –  program do zarządzania małymi i średnimi spółkami usługowymi i handlowymi. Dzięki zintegrowanym informacjom aplikacja zyskała funkcjonalność systemu klasy ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Management) oraz Hurtowni Danych (Data Warehouse). Powiązanie informacji finansowych z organizacyjnymi umożliwia kontrolę nad kosztami i efektywnością spółki integratorskiej oraz jest wsparciem procesów decyzyjnych, zarówno po stronie sprzedaży, jak i realizacji projektów wdrożeniowych lub organizacji wsparcia technicznego.

    Dodatkowo Profesal ERP United ma wbudowaną obsługę Reporting Services do przeprowadzania analizy danych, co wpływa na efektywność pracy.

    W roku 2011 uruchomiona została, nadal rozwijana – Platforma Internetowa ASTOR – serwis transakcyjny online dla klientów, dostępny pod adresem: http://platforma.astor.com.pl/

    Platforma, obok ogólnopolskiej linii telefonicznej, jest drugim podstawowym kanałem komunikacji w nowym systemie Pomocy Technicznej ASTOR, który ruszy od stycznia 2012 roku.

    Ergonomicznie jednak serwis ten wykracza poza obszar wsparcia technicznego, obejmując swoją funkcjonalnością także zarządzanie:

    •       procesami sprzedaży i realizacji zamówień,
    •       kontaktami z partnerami firmy,
    •    e-learningiem

    Ze względu na swoją modułowość, system umożliwia dalszy rozwój o kolejne funkcje. W planach przewidywane jest wdrożenie m.in. systemu do generowania ofert dla partnerów.

    Dla osób, które chcą otrzymywać informacje o nowościach w ofercie ASTOR za pośrednictwem poczty elektronicznej, proponowany jest e-Biuletyn Automatyki. W postaci krótkich informacji,
    z linkami do pełnych wersji tekstów (znajdujących się na stronie www), rozsyłany jest on według listy zarejestrowanych czytelników.

    Rok 2011 to czas spędzony na konsolidacji wyżej wymienionych systemów oraz wdrożeniu nowych, takich jak: mobilny pracownik, wirtualizacja, system zarządzania zasobami, system zarządzania licencjami, system wypożyczeń wraz z autorskim Panelem Szybkich wypożyczeń, system obiadowy i wiele innych, mniejszych systemów, ułatwiających pracę pracownikom firmy i jej klientom.
    W 2012 rok ASTOR wejdzie jako kompleksowo zinformatyzowana firma, gotowa na nowe technologie oraz wyzwania.