Od blisko 15 lat MAN Bus produkuje w Polsce niskopodłogowe autobusy miejskie. W tym czasie wyprodukowano 10 000 pojazdów, które jeżdżą w wielu miastach na całym świecie.
Na początku czerwca br. linie produkcyjną opuścił 10-tysięczny autobus spod znaku lwa, który trafił do niemieckiego przedsiębiorstwa komunikacyjnego VBL z Gummersbach w Nadrenii Westfalii.
Autobusy z polskich fabryk MAN jeżdżą m.in. w Paryżu, Berlinie, Dubaju, Kopenhadze, Moskwie i wielu innych europejskich metropoliach. W Polsce używają ich m.in. przewoźnicy w Warszawie i w Poznaniu.
Produkowane w Starachowicach i w Sadach koło Poznania autobusy zdobyły liczne nagrody w dziedzinie wzornictwa, takie jak red dot award, czy też desing award. Inwestycje firmy, od początku jej działalności w Polsce wyniosły ok. 120 mln euro.
W 1996 r. władze koncernu MAN podjęły decyzję o zlokalizowaniu fabryki produkującej autobusy miejskie w Sadach. W niespełna 2 lata od jej podjęcia rozpoczęto ich produkcję. Potrzeba było 12 miesięcy, aby za bramy zakładu wyjechał setny autobus. Od roku 2002 produkcja przebiega dwuetapowo. Szkielety autobusów produkowane są w Starachowicach, a montaż końcowy przebiega w Sadach.
W roku 2006 w Starachowicach uruchomiona została linia kataforezyzanurzeniowej Jest to proces technologiczny specjalistycznego zabezpieczenia antykorozyjnego. Od drugiej połowy 2011 r. w Starachowicach produkowane będą również szkielety autokarów klasy VIP marki Neoplan.
W 2009 r. wybudowane zostało Centrum Obsługi Klienta, w którym odbiorcy z całego świata w komfortowych warunkach przejmują zamówione pojazdy. Dodatkowo zainwestowano w Halę Metod Produkcyjnych, w której są badane i testowane produkty przed wprowadzeniem ich do produkcji.
MAN współpracuje z Politechniką Poznańską proponując studentom program Studiuj i Pracuj z MAN. Najlepsi przyjmowani są do pracy na stałe.